sobota 16. října 2010

Výzva..."slyšte, slyšte"

Moc se omlouvám té hrstce věrných čtenářů, kteří tento web alespoň jědnou týdně navštíví. Vím, už je to delší doba, co jsem naposledy něco postoval, ale věřte, má to bohužel své opodstatnění. Jelikož jsem před zhurba dvěma týdny nastoupil na vysokou školu, nemám holt tolik času na tvoření alepsoň průměrných výplodů.

Vcelku rád bych se pustil do nějakého delšího povídání, ale nejsem si jist, o čem přesně by to mělo být. V hlavě mám dva takové nápady, které, že témata tu rozebrat.

Jako první přichází v úvahu dlouhodobý spor dnes již bývalích vlastníků klubu Liverpool FC se zbytkem světa. Když už bych se do toho pustil, tak bych rozebral kompletní dění poslední doby, což by bylo několik stránek textu.

Druhá varianta je popsání cestování po severní a severozápadní Francii s přiblížením jednotlivých měst a doporučením atrakcí popř. lokalit v těcho městech.

Jako takové provizorní výplně bych viděl recenzi nového alba skupiny Linkin Park nebo zmíňku o otevření gotthardského tunelu. Nejlepší by asi bylo, kdyby jste se vy, čtenáři, vyjádřili k této "problematice" a pozvedli tak mou touhu psát další články. Tak ja to vidíte, co by jste si rádi přečetli?

Napište své názory do komentářů pod článkem. Díky všem!

3 komentáře:

  1. Jelikož popisování vlastních zážitků Ti jde podle mého nejlépe, volil bych proto druhou variantu. První varianta je pro mě, jakožto fanouška AFC méně zajímavá. Tím nechci říct, abys to nepsal. Samozřejmě bych si to přečetl. U Gotthardského tunelu bych by mě potěšila trošku delší "výplň", protože kdy někdo otvírá přes 50km dlouhý tunel.

    OdpovědětVymazat
  2. Takže podle komentáře nademnou soudím, že by byla lepší druhá varianta. Samozřejmě ta první varianta je také velice zajímavá, ale je to spíš zaměřené pro LFC fans. Ale rozhodně bych si ten článek také přečetl, protože jsem také fanoušek fotbalu a hlavně Anglické Premier league. Dále bych také přivítal už zmiňovanou recenzi nového alba od Linkin Park, protože toto album mám hodně naposlouchané a zajímal by mně názor jiných. Jinak skvělá práce jen tak dál! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ok, Ok. Postupně se do toho pustím. Díky za rady ;-)

    OdpovědětVymazat